BESTIE .

Okay , that me , , nOt pretty like u . AWESOME<3 . aku snap gmbq nyh dalam kereta , masa tuu ngah tunggu kezen aku , dea gy bank n then tnggai aku sOqang-2 . tggu apa lagii snap je lha keje aku . KEBOSANAN melanda diri ini :)
Nyh pulak gambaq aku ngan membe-2 kelaz aku lhaa , yang lelaki pakai baju kuning tuu nama dea najib , cOopp~ bukan PM kita Okay , hanya nama ja serupa .:)sebelah dea tuu , namanya RAZI . dea ketua pengawas SMK SERDANG BARU , caya lha . telah di taken Okay , Oleh NORAIN BT ABDUL RAHIM . Fuullstop# . yang pakai baju merah perempuan tuu , nama SHAHIDA , pggl je shada , sweet kan muka dea , Okay , sudah berpunya yee .nthen tuu aku , aik ta kn ta kenai yang comei sngt tuu , #PERASAN sat .I'M NOT SINGLE .:D pakai bju biru tuuu HANIM . dea penOlOng pengawas Okay , and kOpral KRS Tuu . garang ini budak :P . last kali SYAHIRAH , pggl je shyra . Dea sOqang ja SINGLE . nak ngOrat . lailialai~ . ada lagii membe aku , tapii deapa pih mna tataw masa aku snap nyh , sOry lha beb yee..

eihh , adik manis menung apa tuu ,:) , that my bestie . Nma dea FATIHA . btoi tataw eja nama hang . phewphew .:) . dea nyh budak smk LUBUK BUNTAQ , budak asrama nyh . maen-2 kau . KAHKAH ~ dea nyh SINGLE  # kalau ta salah aku lhaa , :) dea best , suka gelak . HERAN sungguh aku .
sebelah aku nyh SHARO FATIMAHAYA a.k.a GENDUT / haha~ dea umO 17 taoN . Student smk SERDANG , budak seni reka tanda . Okay , aku suka kawan ngan dea , sebab dea best , suka rOnda , bOle masOk kawan ngan aku . dea nyh . SETIA BEB / :P . tapii , aku benci pakwe dea , FULLSTOP >3
.ampa taw dea nyh kaki snap , masyaallh , memOry aku penOh gmbaq dea jaaa. 
next , that my bestie<3 , aku nyh ramai kawan , depa nyh students smk SERDANG , kelas lain-2 tapii , kamcing / depa syOk , bila jumpa ja , ta merapu ta sah , ta gelak ta sah . bOle mereng aku ngan depa , pakai bju kOko yang buat peace tuu nama dea FATIN , nOt single Okay . Hve 2 boyfrend , AWESOME ta .? yang tngh tuu FATINI , a.k.a Adik . aku pggl dea adik sebab dea kecik . hehe  dea nyh pOwn ada bOy jugak , tapi tataw berapa Orang .:) .last , ERNI . dea cantik wOo , ada lesung pipit . sweet lha , nyh gerenti lha da berpunya .:) LOVE U damn muchh .
that all , my bestbestbest friend , aku ta bOle hidup tnpa depa , aku sedih depa ada , aku nagis depa ada , aku gembira depa ada . them always be with me <3 . tengs sygs   , ILYSM .//






Tiada ulasan:

Catat Ulasan