Coretan hati .

Bercinta itu indah ? indah ka ? jyeahhhh . mmg sangat indah .
indah lagii kalau hubungan tuu berkekalan dan diakhiri dengan perkahwinan . 
awesomenya . boleh tak kalau aku nak macam tuuu ?
kita hanya mampu merancangg allah yang menentukan . 
  
Bermain gitar untuk kekasih ? 
sungguh menarik kan . alangkah bahagianya aku kalau kekasih aku buat macam nie .
bila aku tgk ada pakwe mainkan gitar sambil bernyanyi depan aweknya aku pun teringin . 
mesti berbunga-buunga kan . bahagia jaa tengOk .
tapii , dia tak macam tuu . Hmm . NObady prefect . Right ?

Then , sayang .kau dan aku masing-masing nak ambik peperiksaan penting tahun nie kan ?
iaitu SPM  . Oh so Scared
dulu kita satu sekolah . tapi sekarang tak lagii / Sedihhh .
bila teringatkan masa lama kita dulu . 
dulu masa kita satu kelas rajin jugak kita study bersama-sama . tapii sekarang tak lagii
aku nak kita macam dulu . I want it back . !
aku tahu kita da jauh untuk study tOgether . 
aku teringat sangat nak study dengan hang . aku jeles tgk membe-membe aku study dengan Pakwe/makwe depa . aku nak jugak macam tuu . 
tapii apa kan daya . aku simpan sahaja dalam hatii .
aku rindu moment ngan hang . /

sayang , bila aku tengOk Pakwe membe-membe aku belikan hadiah , like baju , tudung , beg any else . macam-2 pakwe depa bagii .  aku nampak sngat sayangnya depa kat awek kan . 
hang belikan aku nOvel jee . Hmm . aku hargai tuu . thank you dear </3
tapii tuu semua duluu . aku tahu kau tak kerjaa lagii .  then nO money tOo buy me sOme things
It sO k , aku cuma cerita disini sahaja . tadak benda pa punn . 
aku teringin macam cOuple lainn .


sayang , aku rinduu kan hang duluuu . sangat rindukan hang .
Hang tak macam yyanga kau kenal 2 tahun lepas . 
kenapa ?  aku nak sangt bergelak tawa dengan hang , berkongsi masalah , segala-2 dengan hang , 
hang lhaaaa si Jantung hati aku . Tadak laki lain Boleh masUk dalam hati aku selain hang . 
aku teringin nak tengOk kita bahagia macam Orang lain . 
salah ka aku ? aku nak luahkan kat hang , tapii tak kesampaian . 

sayang , baik buruk hang aku terima . hang terima aku seadanya ka?
kalau terima alhamdulillah . 
aku nak sangat bila hang jumpa aku , tnya khabar aku , sembang-2 dengan aku . hmmmm . \
aku tahu kau dan aku bukan manusia yang sempurna . 
hang bukan tahu pun aku update disini . 
aku tadak tempat lain nak luahhh . 

aku sayang hang , aku harap hubungan kita kekal yeee . 
AMIN </3 
Maafkan aku kalau buat hang marah .




Tiada ulasan:

Catat Ulasan