sudah boleh senyum


haii awak awak sekalian ? sihat tak ? 
nampak ceria jaa kan aku hari nie . 
yayaya , mmg aku sedang gembira .
sebab . . .
nak tahu ke sebab apa ? nak eihh , nak laa tuu .
haa , mai mai nak citaa . 
actually kan , aku da baik dengan si dia . 
jyeaahhh . akhirnya. .
aku ingatkan hubungan kami akan terputus di tengah jalan , 
tetapi masih lagi bersama , aku suka aku suka aku :)
malam hari sabtu tuu dia ad call aku , THREE TIME okay .
alahh , 3x jaa . tak bnyk pOwn ,
tapii aku tak angkat . sebab takOt kalau dia tnya soalan yang bikin kami GADUH lagii. 
tuu yang tak angkat tuu . 
then , balek dari sekolah , dalam pukul 4 lebih  tuu aku tergerak hati nak mcg dia. 
 dalam dox takut pown aku tetap antaq mcg , 
ingat dea tak reply .
rupa-rupanya reply . then .
aku tnya laa napa call , alasan first dea , TERTEKAN . 
macam laa aku caya , HEE~
aku pun reply . ouhh . then dia cakap sebenarnya Org rindukan dia .
tersengihsengih aku baca text dia tuu .
suka kata kan :)
then dia call aku , selesaikan masalah yang melanda , 
aku tak boleh laa cakap dea dia , rasa sebak giler .
baru nak terang sikit da meleleh air mata . lecehh btoii
tapii , aku legaaa laa dapat cita semuanya kat dia .
dia cakap dia da caya aku , tapii tataw lahhh dalam hati dia kan .
sekarang nie dia tak macam dulu daa , daa tak pggil aku cam biasa . 
mcg pun lain daaa , maklom laa, sekarang kan SPM da nak dekat .
busy study lhaa . sO jarang laa text . it so k
janji benda nie da setel and tak gaduh daa laa. 
hOpe you sabar dengan karenah I and perangai I . <3

ILYSM : SYAFIZAM 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan