Mangsa Spm

Tarikh 5/11/2012 tarikh yang menakutkan . You knOw y ? date for SPM . Ohmygodsss . kenapa aku ? kenapa aku nak kena duduk dalam dewan , dUduk jauh jauh dari membe-2 , menghadap paper dan answer the question . Ohhhhhhhhhhh / BLANK ! Aku tak rasa yang aku nie dah Form 5 , Terasa muda lagii maaa ~ 
Masa PMR dulu aku tak rasa macam nie pun . tak ketaq , tak stress trOk laguu nieee . Masa PMR boleh lagii Dox main-2  , Tak study pun tak tapa . Tapi nie Spm BEB ! nak mampuihh tak study terukk . Lagi 16 hari jaa lagii aku nak menghadapi SPM . betul kaa nie ? MAKKKKK takutttttttt .  kalau tolak jumaat sabtu ada 10 hari jaa lagii / dan ka aku nak study hard ? Trial pun dapat 1A jaaaa  Kena pulun lebih niee . ada masa tak lagi nak study hard or study smart  , Have tOo Manage time carefully .  dOn't Be give up ! Try yang terbaikk , mana nak taw usaha yang aku buat nie dapat hasil yang lumayan kan ? Oh jyeahhh /  Pakwe aku Nie pun buat hal masa aku nak Fokus betul-2 kat SPM . hai pakwe , tOlong laaa , jaga sikit hati aku nie  tak lha aku stress sngt . aku taw hang pun dox study nak spm kan . tapii , please spent time fOr me . Sikit pun tapa , Jangan buat aku tertunggu hang jaa , aku jaa dox pk nak jaga hati hang , Hati aku ? Huhhh  ! Sayang Aku tuu tap penah berubah aihh , kecuali hang yang buat sayang aku berubah  ingat tuu . *macam lha hang baca apa yang update nie kan . * DREAM only .  For all VICTIM SPM  2012 , aku dOakan semOga berjaya Okay . And try the best , dOn;t be give up . Allah selalu ada untuk umatnya :)
Saya , : NURSYAFIKA BT MUHD HAMZAH ,ingin memohon kemaafan jikalau ada terkasar bahasa , terbuat  terkata , segala mak ter lhaaa / Maafkan saya K . setiap manusia melakukan kesilapan  AM I RIGHT ?Doakan saya Berjaya and boleh jawab exam nanti . Lastly , rapatkan hubungan anda dengan ALLAH SWT , kerana dia boleh mendengar dOa seOrang hambanya . GOOD LUCK BACTH 95 :) </3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan