Dia , dia dan dia



Guys , tgk title aku hari niee , Kenapa aku bubuh title macam tuu . ? Hmm . actually , aku nak share something . Entahh laaa , aku tengah tak torah duduk dahhh . 

First , Dia laa yang pertama yang paling aku sayangi , Kami dah couple dah lama . 2 Tahun nak masuk 3 tahun dahh . Lama kan ? Hmm / standart laa kan . bila dah couple lama nie macam-macam boleh berlaku . aku tak tipu , aku honest yang aku sayangkan dia , Walaupun , dia tak baik mana pun , tak sehensem orang lain . tak romantik , tak kaya , Mmg dia tak macam pakwe membe-membe aku yang lainn . sepanjang kami couple , dia tak pernah korbankan masa dia untuk aku , belanja aku , mengeluarkan kata-kata romantik . TAK PERNAH . ! masa awal perkenalan , mmg dia ada belikan aku novel . Hmm . thanks sygs . aku hargai tuu . tapii sekarang semuanya tadak lagii . Aku betoi-betoi rasa diri tak dihargai . Cuba laa paham aku , Kenapa susah sngt ? Dalam seminggu nie , bapa kali dah kita bergaduhh ? Aku penat , Hang tak pernah nak mengaku tuu salah hang . bagi hang . semuanya salah aku kan . Andai laa hang taw apa perasaan aku sekarang nie , aku bersyukur sngt . aku dah penat suruh hang berubah . Tapi hang tetap macam tuu . Kenapa ?Mungkin aku bukan tulang rusuk hang , Jodoh di tangan tuhan , kita hanya mampu merancang , tetapi tuhan yang menentukan . :'(


Second , Nama dia nie MIRZE TAUFIQ , sedapkan nama dia , Aku kenal dia dekat Facebook . Dah lama dah aku kenal dia nie , aku rasa dalam lima bulan yang lepas , kami hanya kawan biasa sahajaa . Lama-lama dia mula luahkan rasa suka kat aku . Dia cakap , dia sukakan aku even dia tak pernah tengok aku face to face / dia seorang budak yang pandai . agak berada , entah laa , aku tak pernah tgk dia lagi . dia suka buat lawak . kekadang bila aku ada masalah dengan izam , dia laa yang akan buat aku senyum . aku suka awan dengan dia . Hanyaa kawan / Dia pernah melamar aku supaya jadi awex nya , tapii , aku dah ada izam .Dia jugak cakap yang dia nak Tunggu aku lpas SPM niee , Weyhhh ! this cannot be happen again . !


Third , nama dia Shahrul Nizam , aku tak taw apa-apa pasl dia niee . Dia tengok gambar aku dari membe aku , sejak hari tuu , dia selalu tnya pasal aku kat faizah . tnya sama ada aku nie single , perangai and many more . Then , dia rajin kirimkan salam untuk aku . yang jadi mangsanya , Faizah laaa . Dua hari lepas , aku dengan membe-membe aku pergi ke kenduri rumah naim . Naim nie bekas budak sekolah aku sekarang sekolah dekat SMV NIBONG TEBAL sama laa dengan faizah and shahrul nie . kat sana aku terjumpa dengan dia , dia punya usyaa laa aku , aku jadi tak torah hampa taw dak ? aku sampai tak lalu nak makan , bukan nak perasan lawa kaa apa . pas uh , aku terus balik . nak pergi jumpa dengan HUBBY aku . tiba-tiba faizah text aku , yang shahrul nak jumpa aku . Gilllaaaaaa kaa ? mmg dak laa aku nak jumpa .dia nie , hensem , tinggi . ada laa ciri-ciri yang aku nak . Tapii , aku tak sanggup nak mainkan hati diaa . Dia cakap dia nak tunggu aku , UIshhhh , Gilaaaaa ! dIa kata dia terpikat dengan mata and lesung pipit aku , APAKAH ? aku biarkan . disebabkan hal nie jugak , izam marahkan aku . 

aku pening dengan depa nie , aku sayangkan izam . :) . tapii , izam dah tak macam dulu , tak pernah hargai aku , tak pernah tunjukkan rasa cinta/sayang kat aku . Hmmm , kenapa depa nie wujud masa aku nak exam . alahaiii ~ aku pening . 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan