sekali lagi


hari nyh . SkOla aku bagi anak murid-2 nya bercuti sehingga esOk . becOuse ary ahad yang lepas kami ada buad hari kantin . tapii habaq hang . ta macam hari kantin siyezly . ! macam apa lagii . menyesal aku pih  . pagi-2 ada senamrObik , huh ! i like senamrObik . aku dOk depan sekali tuu . senamrObik yang di ketuai Oleh ckg faizal yang suka pasaaan ensem tuuu . tettt ~ sOrry ckg , kutuk sat nOh ,gelak sampai juling.:)n then maen netball antara rumah sukan , aku mewakili rumah TOPAZ iaituu rumah kuning . aku pakai baju sukan rumah aku yang berwarna kuning , depa pggl kami geng BERSIH! cisshhh , ta syOk sungguhh . menang sekali . kalah sekali . haha ~ aku ja dok bOh gOl , yang hampa dOk jerit-2 kat luaq padang . apa celop . selepas tuu , ada pulak ceramah , dari penceramah mna tataw , aku dOk blkng skalii . siap sandaq kat dinding . sambil menyembang , bukan aku dngr pUn dea beletiyaq apa . jahhat ta aku . eihh .. ckit je kejahatan tuu .:)pas uh . bagi makanan dengan kupOn yang kami bayaq RM10 tuu . bagi ayam 2 ketul , kentang gOreng ta sampai 1 genggam , nak kata chicken chOp lha tuu . ngan ayaq gas 1 cawan . macam apa agy . baek aku bli KFC lagii bgOihh ,  tuu lha hari kantin SMK SERDANG BARU , ! ada bgOih ka ?? kahkah .

di sebab kan aku ta p'g skOla si keding aku pun ta p'g skOla . ishh-2 . dea mmg suka buat cuty sendrii . trOk kan . shhh ~ jangan kutuk keding aku . aku sayang dea .harii nyh dea ajak jumpa , sO k lha . aku pUn jumpa lha dea . sembang , sembang and sembang . cam ta jumpa setahun je..:) lepas tuu  . aku start mOtO , sambil nagiss ,:'( . aku menangis sOqang-2 aku  . hang mara dan terUs belah . aku pih tasek tenangkan pikiran aku  . hang ta text aku langsung . k tapa . aku da bOsan dengan janji hang . skali lagi hang mnk untuk berjanji ngan aku , tapii . ta penah tunaikan . aku sedih sngt , sampai keluarkan air mata aku untuk hang . hang jahat !!!!!!!!!!!!! aku sayang hang , napa hang buat aku nagiss . !
hmmmm . KECEWANYA ! sampai bila kita nak mcm nyh .
kbaii.~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan