harii guruu .



haii , haii , dan haii . sudah lama aku ta meng-update blOg yang sweet nyh , acecehh . sweett lha sngt kan .:)suka-suki aku lha , cibOk aje kOme nyh  , aku buzy skrg nyh sebab ada exam , exam pertengahan tahun tuu , nak mampus , ! n then aku kena uruskan hari guru . that my reasOn  !tensiOn baii , macam-2 kami buat , oopss pembetulan .geng fOrm 5 yang buat untuk hari guru 2012 . eyka , jgn nak gila kuasa sngt k . wakaka , aku bukan mcm dak tuu k . gila kuasa . sampai ta bOle nak siap kerja . teeett ~ sudah-2 jangn nak tmbh lagii dOsa yang sedia ada . hewhew<3 . Okay stOp . aku nak cita harii nyh hari guru . befOre that , selamt hari guru cikgu-2 ku tersayang . smOga pnjg umO dan than dengan perangai kami .AMINN!! hha . kami budak fOm 5 kena aturkan suma acara , da lama plan nyh  . aku jadik pengarah prOgram , perrgghh ! kembang punggung-2 aku taw . pagi-2 ada perhimpunan rasmi , baca ucapan dari P.M kita , ucapan pengertua , ucapan ketua pengawas , bapa bnyk ucapan daa~ n then pengetua kami mengdeklamasikan sajak , syahdu jee dngr .terrbaiikk lhaa .yang aku nyh , ke hulu , ke hilir da macam kucing nak beranak da , maw ta nya , aku kna cari 40 orang untuk bagi adiah kat ckg , fuhh . penat . selasai jaa . cikgu-2 trun ke padang untuk berentap dngn gOlOngan ibubapa , dalam acara netball n bOla sepak . yang menariknya . pengetua pOwn trun padang , siap main lagii . spOrting hbz lha cikgu nyhh .pastuu cikgu-2 main sukaneka ., aku lagii kena uruskan , aku lha jadi pengacara . ada yang main tipu , mcam-2 lha . hbz jaa permainan cikgu-2 baling belOn yang berisi air kat budak-2 , hbz basah .lepas rehat , kami berkumpul di dewan terbuka untuk lihat persembahan pelajar , hampa nak taw , hehehe . aku masOk bOria , tapii dOx blkang ja lhaa  . wakil pelajar fOrm 5 , taOn nyh taOn last .kami hantam saja ! penat tuu penat . tapii best untuk cikgu-2 punya pasal . aku nyh patang nmpk camera keja pOsing ja lhaa . aku pulak yang kena jadi phOtOgrapher . bawak merata camera canOn uhh . tapii aku suka . hewhew .<3 . macam-2 gmbaq aku tngkp . ada anugerah bagi setiap percalOnAn . anugerah guru tercantik , kacak dan sebagainya , ada persembahan dari cikgu-2 . mmg gamat lha dewan jadiknya . aku blek-2 penat ta kata apa daa , nyh pOwn dOx nmpk bantal jaa nyh . Okay lha , chan chin chau duluw . tata:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan